1402-06-23 11:57
435
0
86468
فرماندار گرگان:

جامعه تشنه ترویج سیره نبوی در مکارم اخلاق است

فرماندار گرگان ترویج مکارم اخلاق را از رسالت‌های اصلی پیامبر گرامی اسلام دانست و گفت: جامعه تشنه ترویج این سنت حسنه است.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل نادری امروز با حضور در آئین‌های سوگواری رحلت رسول ختمی مرتبت و شهادت سبط اکبرامام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام مسیری برای تقرب به سوی توحید را برای مردم هموار کرد که وظیفه داریم در این راستا حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تعظیم شعائر دینی جزو واجبات است، افزود: پیامبر (ص) و اهل‎بیت (ع) جزو مشترکات مسلمانان محسوب می‌شوند، رسالت اصلی پیامبر گرامی اسلام ترویج مکارم اخلاق در جامعه بود و بزرگداشت رحلت این امام بزرگ برای این است که مقام این بزرگمرد تاریخ را در همه جوامع و جهان بالا ببریم، همه تکلیف داریم اخلاق را در جامعه اسلامی ترویج دهیم.

عزاداران از حسینیه عاشقان ثارلله (ع) گرگان تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان بر سر و سینه کوبیدند و سوگواری کردند.

پیامبراکرم(ص) دوشنبه ۲۸ صفر سال یازدهم هجری، در سن ۶۳ سالگی وفات یافتند و امام حسن(ع) نیز روز بیست و هشتم ماه صفر سال ۴۹ هجری در سن ۴۷ سالگی به خاطر مسمومیت ناشی از زهر، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.